Rubrik saknas.

Äntligen börjar solen titta fram igen! Hoppas all snö smälter fort! Längtar tills vi kan ta fram sandlådan till barnen, köpa blommor och krukor att ha ute. Vill ha sol och långa promenader!

Skulle behöva städa. Inte vardags städning. Utan världens grundligaste. Rensa ut kläder, vinterskor, vinterkläder, barnens rum, sätta upp ramar, putsa fönster, byta inredning, ja ni fattar. Verkligen ordentligt, men Zoey är inne i en bär mig massa och sitt helst nära när jag sover period. Så har korta stunder utspritt under dagen på mig. Och då räcker tiden bara till vardags stöket. Men får väl ta det i helgen.

Just nu sitter jag i soffan med två sovandes tjejer. Zoey sover i min famn. Skjuter upp alla måsten. Bebis tiden går så fort. Så vill njuta av den! Pixie hade blivit målad som en katt på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0