Alv.

Igår blev alv korten köpta. Härligt! Har en känsla att vi mer eller mindre lär bo där i sommar. På torsdag ska vi gå, då är det första dagen som det öppnas. Pixie har längtat sen julmarknaden förra året! Det blir vår tredje sommar där, och många flera väntar! Vi hade besök av farmor Annelie igår. Åt mjukglass på Sibylla. Även denna helg passerade fort med trevligt sällskap och mys med bästa barnen.

Det är så många som klagar på att få vakna vid 7..jag skulle vara helt överlycklig om våra barn kunde sova så länge! Här blir det aldrig längre än till 5..inatt har Zoey dessutom tuttat 6 gånger mellan 23 och 05. Så är inte alls avundsjuk på de som får ligga och sova till 7...men nån gång ska väl jag med få sova;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag som brukar klaga massor på att mina föreläsningar börjar kl 8.. Vad "synd" om mig. ;P
Men du har ju å andra sidan två helt underbara små barn som säkert gör det värt den korta sömnen! Nästan så att jag borde vara avundssjuk på dig! :)

2013-05-06 @ 09:27:12
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0