Besök...

..av min bror Anton fick vi i går em. Han var kvar tills efter lunch idag. På morgonen lekte han med barnen så fick städa i lugn och ro. Våra barn är inte bra på att roa sig själva. Utan vill gärna leka hela tiden. Och vi leker, leker och leker ännu mera ihop. Så när någon kommer, blir det att passa på;) visst kan ju städa när Emil kommer. Men skönt att ha det gjort på morgonen.

Igår tog jag med barnen till Alv efter Pixies önskemål. 7:de gången för oss redan. Verkligen tur det finns årskort! Och nu när jag är mammaledig hänger vi där ofta. Dock blev det inte riktigt så bra som det brukar. Zoey råkade bli väckt. Hon har svårt att komma till ro och somna om. Så hon sov inget alls på hela dagen! Bara lite på fm. Det resulterade i massa gråt på alv. Kände mig otillräcklig. För kunde inte ge Pixle den uppmärksamheten hon brukar få.
Men hon lekte på ändå och zoey somna helt slut halv 6 för natten.

Idag har det varit en bra dag. Anton, barnen och jag köpte MASSA god fika. Åt på tok för mycket och lekte massa inne sedan. När han åkte hem kom Emil efter några timmar. Då kände Pixie för ALV. Så vi tog en liten sväng dit. Spontan träffade Elisabeth och Hampus som var där. Barnen blev glada så vi såg allsången ihop. Åkte h
Em och slängde ihop tortillapizzor. Nu sover barnen och Emil har match. Jag har ätit på tok för mycket glass och choklad..något fel på mig som inte kan låta bli:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0