BVC.

6940g och 68cm stor snart 6 månaders bebis har vi! Dock var sprutorna värre än jag varit med om på länge. Hon grät, grät och grät lite till. Trodde jag skulle gå sönder. Men stålsatte mig och visade inget och tröstade min plutt. Bröstet, lite sång och vara i famnen hjälpte. Dock en trött dam som sov mellan 12-3..hon har varit öm och fick en Alvedon mot värken. Då blev hon sig själv igen.

Bävar inför morgondagen. Pixie ska få spruta mot hepatit A och B imorgon. Det känns som en bra investering eftersom vi reser till Spanien i höst. Zoey får mot hepatit B i sin grundvaccin. Synd att det inte var så för Pixie. Antingen går vi där ifrån utan spruta, eller med en väldigt ledsen Pixie. Fy..känns sjukt tungt!

Har nyss lagt mig i sängen. Emil åker nu strax. Unnar honom en resa till Tyskland för att se fotboll och ha kul. Men kommer kännas tomt utan honom..men vi ska ha det bra i helgen ändå. Bott ihop i över 3 år nu och ändå längtar jag efter honom varje dag. Blir lika glad som barnen när han kommer hem efter jobbet. Är så glad över att jag hittat mannen i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att läsa om allt ni gör. Längtar efter er jättemycket! Kramar

2013-05-02 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0