Feber.

Det blev feber för Zoey.. Eftersom kl slagit 01, så var det igår em som den upptäcktes. 38,1 stannade det på. En Alvedon som tog ner den och hon blev piggare. Fick barnen att somna så kunde lägga mig till 22. Men kl 23 vaknar Zoey av 38,3 graders feber. Så hon får en till Alvedon. Nu är kl 01. Jag har gett upp och satt mig i soffan. Dels för att inte väcka Pixie och för att Zoey inte tänkt sova än på ett tag.. Känns inte helt bra då kl närmar sig 05. Då Pixie slår upp sina blå.. Bra tajmat eftersom Emil är iväg med vänner. Var länge sedan och jag hade lovat det. Trodde jag med skulle få feber. För hade 37,7 och tog två panodil. Men har endast jätte huvudvärk. Men antar att det beror på min sömnbrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0