Först...

..med att gå på ALV är Pixie! Alla dagis i Vimmerby är bjudna dit för att få gå innan det öppnar på torsdag. Om Pixie är glad?! Ja det kan man väl säga:) Emil och Jag ska ta med barnen dit på torsdag, även min syster Lina ska med. Som med har årskort i år!:) vad vi längtat!! Och fick även veta att det finns amningsrum. Vilket passar perfekt. Zoey har blivit nyfiken på omgivningen och har svårare att äta i ny miljö om hon inte är super hungrig! Och hon är inte intresserad av annat än bröstet än..testat lite olika men inget är gott. Ska testa välling och se om hon tycker om det. Känns som hon skulle behöva något mera mättande på kvällen. Eftersom hon ammar väldigt mycket på natten nu sen en tid. Men det tar den tid det tar. Kan ju äta vad jag vill och stå still i vikten. Det är väldigt skönt;) eftersom många förstått att jag är en gottegris.. Så det tackar jag amningen för!

Efter jag lämnat Pixie idag ska jag och Ullis äta en glass på Sibylla. Mums:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0