Godmorgon.

Nu börjar det bli lite normalt med sömnen igen. Skönt! Så nu sover Zoey fram till kl 5. Vissligen ammar hon ca 2-4 gånger. Men bara jag slipper vakna runt 3-4 så är jag nöjd. Hon har även börjat äta lite gröt på fm och lite på em.

Igår fick jag både ett sms och samtal av min lillasyster. Hennes ex-pojkvän hade varit med i en allvarlig bilolycka. Hela förarsidan som han satt vid var totalt mosad, eftersom han åkt in i ett träd. Kan inte sluta tänka på det. Även om jag inte känner killen i sig. Men tycker så synd om hans familj. Chansen att han överlever är väldigt liten. Gör han det kommer han antagligen bli förlamad och aldrig återställd i sättet. Men vi får hoppas på att ett mirakel sker! Han har en liten dotter med som man tänker på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0