Kväll.

Jag måste få säga att jag har ett stort tålamod. Det har jag verkligen. Men idag är en dag då jag fått räkna till tio tyst för mig själv..från morgonen ända tills nu har det varit en dag fylld av: gnäll, gråt, gnäll och ännu mera gnäll. En bebis som varit totalt övertrött men inte velat sova, bara gråtit mest idag. Vet inte om det varit värmen eller vad det varit. Och från att jag hämtat Pixie på Alv så har hon varit lika dan. Men nu gav Zoey upp och somna, och Pixie är på bra humör. Så när hon med somnat ska jag ladda om batterierna. Så får vi hoppas på att de små underverken vaknar på rätt sida imorgon!:) men alla har vi dåliga dagar ibland, men idag valde de samma dag bara.

Bilden är från i måndags. Emil var extra ledig då. Så vi tog en lunch på bakfickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0