Lördag

En tidig lördagsmorgon. I skrivandes stund är kl snart halv 7. Varit vaken sen halv 5. Morgonpiggabarn.se. Min lillasyster Lina sov över men hon ligger i sängen och sover så skönt än;) vi andra väntar mest på att klockan ska ticka på. För idag åker vi till leklandet i Hultsfred och gör av med massa energi på vår 3åring. Men det öppnar inte fören kl 10..

Sprutan igår var jobbig..min mamma följde med för att ta Zoey. Ville få vara med Pixie helt. Vilket behövdes för gå in dit själv vid nästa spruta gör jag inte om! En mycket ledsen tjej ett bra tag efter. Känner mig som hemska mamman som bokar tider för smärta. Synd bara att de inte förstår än att det är av omtanke.

Här får ni ett kort på spindeln Pixie fick efter sprutan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0