Magknip?

Igår kväll fick jag natta om Zoey flera gånger. Det brukar vi få göra några gånger varje kväll. Men igår var det annorlunda. Hon var ledsen, spände sig och blev helt från sig när hon inte låg i famnen. Inte ens bröstet hjälpte och med en sån amningstjej vi har så brukar det alltid gå hem. Sen ca en vecka har vi börjat ge lite gröt varje dag. Sen dess har jag fått massera magen regelbundet så nr två kommer ut. Men igår hjälpte inte ens det. Kl blev mer och mer. Men strax efter 12 på kvällen somnade hon. Men vaknat mycket och varit lite orolig. På morgonen kom det ut, så var nog magknip som var problemet. Det lät även som om en förkylning var påväg. Men nu på morgonen har det låtit bättre.

Fick ta första passet på helgen med lite extra sömn. 2 1/2 timme fick jag sova. In kom min fina familj och ville att jag skulle komma upp. De hade varit på Ica och köpt god frukost. Så frallor, stekta tomater och ägg. Kaffe och juice möttes jag av. Firar min morsdag lite idag istället. Då Emil ska få vara med lite vänner ikväll och sova där. Den senaste tiden har vi knappt träffat vänner. Då zoey vaknade mitt i natten för morgon. Så vi behövdes båda två. Och man har bara haft energi till varandra.

Idag har vi fullt upp. Först marknad för att se om karusellen är där. Pixie var sugen på att åka. Köpa en morsdag present till min mamma. Sen kl 3 är det dags för att se Emils lillasyster dansa bal, efter det ska vi till källängen för att se dem mingla lite. Men först ska min fina få vila innan vi klär oss för marknad. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0