Regn.

Idag har det varit riktigt tråkigt väder hela dagen. Dock en överlycklig Pixie när alla maskar kommer fram. Tror vi såg 10 stycken vid oss, utan att överdriva. Pixie har kommit in i en fas där avsked är jobbiga. Så när Emil åker till jobbet, fotbollen eller jag ska lämna på dagis. Eller när vi måste lämna en person hon tycker om. Då blir det gråt. Idag kände hon inte alls för dagis. Jag trodde det skulle ändras men hon vägrade gå. Sa istället: jag vill vara hemma hos min mamma. Då hade jag inte hjärta att lämna henne. Vi pysslade här hemma fram till lunch. Då var hon alv sugen. Regnade så var lat och tog bilen bort.. Men väl där efter vi köpt varsin glass och lite godis.( även att det inte var helg) sett Karlsson och lekt på inte stöta marken banan. Då åkte vi hem. Fördelen med årskorten! Att man kan vara 1 1/2 timme ibland och inte alltid vara flera timmar.

Blev så sugen på tacos förut. Så idag blir det god middag! Zoey har börjat med lite ljud, babaa och nästan som motorljud som man gör med minne. Hon är själv helt tagen av det. Så himla Go unge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0