Tidig kväll.

Igår kväll var vi nog väldigt trötta. När vi nattade barnen som somnade redan kl 6! Ja då skulle vi bara blunda en stund. La in Zoey i sin säng och la mig i soffan igen. Vi skulle se arrow på tv kl 20. 19.20 vaknar jag lite smått chockad att jag hade somnat helt. Lägger mig i sängen och ammar. Lät Emil och Pixie ligga kvar i soffan och sova. För skulle ju upp igen och se Arrow som sagt. 23.30 kommer Emil in till sängen och bär in Pixie. Vi hade alltså missat programmet och sovit istället.. Men tur i oturen. Zoey vakna 02.30 och tyckte att det var morgon. Men höll inte med riktigt. Låg nära henne och kliade på ryggen och huvudet. Efter ca 40 min somnade hon ändå om!! Och vi låg kvar och sov. Fast inte jätte djupt då hon ville ha nappen ofta. Men ändå vi klev inte upp kl 04! Utan 05.30. Och det är en glad bebis nu på morgonen. Och en glad mamma med såklart. Fick till och med ta en dusch för barnen:)

Men nu ska ni få ett gott frukost tips. Smoothie älskare är ju jag då.. Och vad passar inte bättre än en till frukost.

1 stor banan
2 dl mjölk
1 dl fiber havregryn
1/2 kryddmått av både kardemumma och kanel. Mixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0