1år

Idag är dagen med stort D. För oss i vår familj. För vår minsta tjej fyller 1år! Tänk att vi för ett år sen låg och luktade på en ny liten människa. Inspekterade och förundrades över att hon fått plats i min mage, försökte ta in att vi för en stund sen blivit två barnsföräldrar. Vi kikade och kikade och kunde inte se oss mätta på det lilla knubbiga knytet som låg där. att vi fått gåvan att ta hand och vägleda och framförallt ge kärlek till ännu ett vackert barn. Få utöka våran fina familj. Jag älskar mina döttrar och deras pappa.
 
Är lyckligt lottad som har de i mitt liv. 
 
Vi började med att fånga varje timme på födelsedagen och vakna 4. Zoey kom sen på vid halv 7 att hon nog var lite Trött och sov en halvimme. Under tiden fixade pixie och jag rostade mackor och när zoey vakna fick hon en smörgås. iidag har vi öppethus för firande av vår tjej. Emil kommer hem runt 10. Dock ville Pixie till dagis, just bara för att Emil kan hämta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0