<3

Zoeys födelsedag blev alldeles toppen! Hon var på strålande humör hela dagen. Njöt av uppmärksamheten och gillade att få paket. Hon fick mycket fint. Kläder, 2 dockor, fårskinnstofflor, en hopp elefant, 1000kr, leksaker, sparbössa, växaträd till väggen, bord och stolar med mimmi( tidig paket) mm. så hon blev nöjd. Hon fick även smaka tårtan och det gillade hon. Vår lilla tjej. 
 
Ellen sov här inatt och hon hade med kameran igår. Blev massa fina kort på Zoey. Men även några på Pixie och sedan julkort. Min vän ullis var här med sin son Arvid och även han blev fotad. Så imorse beställde jag julkorten:D spännande! Pixies dagiskort kom igår med. Så fin så:)
 
Zoey var uppspelt igår och somnade bra mycket senare än vanligt. Idag sover hon som en stock i vagnen. Redan sovit över 2 timmar! Så jag har hunnit städa, förbereda maten och även äta lunch. Haft sällskap av Ellen på fm med. Trevligt med sällskap! 
 
Efter dagis ska vi gå och köpa nått fint till min syster Anna som fyller 30 på lördag. Ska nog möta upp min syster camilla och köpa nått ihop. men nu ska ni få se lite fina bilder som Ellen tog igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0