bullar

Idag har jag bakat saffrabs bullar med smör och mandelmassa emella. Helt mjölkfria så jag och Zoey kan mumsa. de blev såå goda och saftiga så ätit alldeles för många idag. Min pappa kom in extra för han blev så sugen och fick med sig några till farfar. Mysigt för han hade med Tusse hit. Inte träffat han på alldeles för länge. Lilla taxen.
 
Idag ramlade jag ner från halva trappen. Halkade och slog i jätte hårt. Handleden och hälen fick värsta smällen men även ryggen. Dock kan jag knappt stödja på hälen. så hoppas inte de blev nån spricka, utan bara ett jätte hårt slag. Typiskt,,jag som skulle ut och gå efter alla bullar!Men bara jäkla tur att jag inte hade Zoey på armen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0