dagen innan.

Idag är det dagen innan födelsedagen. Måste köpa ballonger, städa och baka tårtbottnar. Min stora syster erbjöd sig att ha tjejerna en stund i em. Då kan de leka med sin kusin och jag fixa det sista. För sen när Emil slutat ska vi äta middag där. Så det blir nog en bra dag idag. 
 
Igår kom min syster Lina hit. Mysigt med besök <3 min huvudvärk börjar äntligen släppa av lite. Kräktes igår för hade så ont.  Efter det så börja det lätta. Så antar att det höll i sig efter migränen.
 
Igår kom även boken som jag gjort med bilder från spanien hem. Nu väntar jag på vår kalender till nästa år och pixies dagis kort och några julklappar. Sen måste jag innan jul beställa korten jag lagt i en mapp och göra förstoringar och beställa julkort..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0