externa

Håller just nu på att lägga över bilder till den externa. har inte gjort det på allt för lång tid..Så det var på tiden ifall att det skulle gå sönder. datorn eller den..så är det bra att säkra bilderna lite. Skriver ut mycket. Men kan ju inte skriva ut allt. Har ni nått tips på en bra hemsida att beställa förstoringar ifrån?
 
Det slog mig igår att det snart är jul..tur att jag snart ska till ullared:D Men det är ju så mysigt att julpynta hemmet, slå in julklapparna och inte tala om julbaket. Speciellt iår när Pixie tycker det är kul att baka och Zoey kan ju smaka. Nu när butikerna börjar julpynta lite smått..så får vi hoppas julkänslan kommer krypandes sen:) 
Ursäkta det blev lite egokort. Men är glad att jag är nere på min normalvikt efter två graviditeter. Med tanke på att jag gick upp över 20kg på båda. Dock blir ju inte kroppen densamma tyvärr:( höfterna är bredare och den där fasta magen är ett minne blott?:( inte tala om brösten..som verkligen totalförstörts..Men...summan ur..ja jag får väl vara tacksam över min kropp ändå. eller..den har ändå bärt två av de bästa tjejerna som finns. Så istället för att bli allt för ledsen( vilket är svårt ibland) så ska jag försöka sträcka på mig och vara stolt över min kropp..iallafall göra ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0