gäsp.

Dom många redan förstått funkar inte Zoeys sömn så bra. Men på senaste tiden gar hon börjat med att vakna och snurra runt jämte mig ett par timmar Igen. I natt vakna hon halv 10 och somna om halv 12. För att ändå vakna och behöva sövas om några grr. Och ta morgon halv 5. Vi har teatat allt känns de som. Vi Varvar ner innan, äter kvällsmat, myser och somnar lugnt glad. Så vet inte vad det beror på?. Menar att hon inte har riktigt ro på natten ovh vaknar så mycket. Försöker dra ner på bröstet. Men går inte bra..hon tycker inte välling är nån hit. Men vi fortsätter erbjuda på kvällen och ser..för känns som hon många gåbger vaknar efter bröstet. För hon vägrar då ta nappen. 
 
Nån gång blir det bättre. Men hon skulle behöva sova bättre för sin egna del om natten. Hon är ju så trött bara några timmar efter vi klivit upp och somnar.  Då kan hon sova ett tag. ofta sover hon bara den gången på morgonen och ibland en liten stund mitt på dagen. Så hon sover inte för mycket på dagen.  
 
Idag ska vi träffa min kusin pch hennes barn för lite lek. När Emil kommit hem så åker jag och simmar dn stund. Har kommit iväg ett par gånger nu och ska försöka hålla i det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0