måndag.

Ännu en vecka har rusat förbi. Och vi går in i en ny. Är det bara jag som tycker tiden springer iväg? Pixie är en stund på förskolan och leker. Hon längtar dit och är nästan lite ledsen över att hon bara får gå 15 timmar i veckan. Det brukar låta såhär: mamma varför får jag gå så kort tid? kan inte du jobba nu så jag får vara länge? Hoppas innerligt det låter så sen när jag väl börjar jobba. Och hoppas Zoey trivs lika bra som sin syster. Stort ångestmoment för mig. Varför får man så några föräldradagar?? men är samtidigt medveten om att Sverige är ett av de bättre stället att få barn. Just för att vi ändå får ett år. Men har lyckats dryga ut det 3 månader till ca. fy. men det kommer bli bra. och jag kommer inte jobba 100% utan ska söka 75-80% just för att fortfarande ha tid med tjejerna.
 
Huvudvärken ger inte med sig. utan blir typ bara värre. förstår inte varför? Inte kan det vara sömnbrist liksom. har ju sovit lite och väldigt avbrutet i 4 år. så nu plötsligt kan väl inte kroppen klaga? Det strålar ut på höger sida om ögat och bakom tänderna typ. hela huvudet gör ont om jag böjer mig. Tror att det ligger fel i nacken igen. Och vet att jag är spänd och har muskelknutor i nacke och axlar. men det brukar jag ju med ha. Bihålorna? men är ju inte förkyld.. så hoppas det ger med sig snart!
 
 
En bild från graviditeten med Zoey. Tänk att det var den lilla tösen som låg där inuti magen. På onsdag blir hon stora tjejen, sin första födelsedag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0