migrän

Jag har i stort sätt i hela mitt liv ofta haft huvudvärk. Den kommer när jag är trött, stressad, har mens, har varit gravid osv. En trogen följeslagare. Men igår vakna jag upp och det kändes konstigt i hela kroppen.  den kändes som en tickande bomb. Och så rätt jag hade. Fick mitt första migränanfall. Kunde inte fokusera med blicken, mådde illa o kände mig yr. Och hivudvärken ska vi inte prata om. . Tur i oturen så hade mamma o jag bestämt att ses. Och hon stannade typ hela dagen. Skönt det för jag var nog tråkigast i går..gick och la mig i ett mörkt rum när barnen skulle sova. Sen stannade jag där. .idag kämner jag mig tröttare än vanligt.
 
Har tappat lusten till att skriva här på bloggen. Känner mig inte bekväm i att den är öppen för alla. Men så vet jag några som uppskattar att läsa. Men inte skulle tycka om att hålla på att fylla i lösenord mm..
 
Idag kommer Hampus och Elisabeth som i vanlig ordning en fredag. Skillnaden idag är att vi ska fira vår blivande 1åring! på onsdag fyller hon år. Helt sjukt att det gått ett år. Om min huvudvärk ger med sig något ska jag åka och simma i em.
 
vi ska även fira Zoey imorgon med hennes faster Emelie och johan. Mysigt att få flera födelsedagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0