nytt.

Jag kände för att byta hårfärg. Men jag visste inte innan jag gick till fina vännen Anna att jag skulle det. Men när ens frisör är en jätte nära vän. Ja då kan det bli lite förändring, lite oväntat. 
 
Igår kom Ullis och Arvid till oss. 4 timmar flög förbi och både vi och barnen hade kul. Vi gick även till secondhand och kikade,  mest för skojs skull. Men är glad att vi gick dit. För hittade en julkyrka, som spelar när man vrider på den. En sån lampa hade både jag och Emil när vi bodde hemma. Och endast 55kr. Idag ska gardiner strykas och dukar. Sen är det bara granen som ska huggas lite längre fram. 
 
Idag kommer Pixies bästa vän hit och hans mor. Denna dag kommer nig rusa fram den med. Lite kul med leksällskap nu mot slutet av veckan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0