lång kväll.

Ni vet en sån där kväll där allt går emot en. Typ så kändes vår idag. Barnen turades om att hälla ut vatten lite var stans. Jag tappade Zoeys gröt på golvet och min nya mobil i det. Kvällen kändes lång och barnen var övertrötta.
De körde slut på sista energin på alv idag. Lika
tomt idag med.

Så tråkigt att jag inte kan låta bli sötsaker. Får väl acceptera att jag inte är super smal..eller så smal som jag vill va..eller bli duktigare. Men behöver sockret för att orka.. zoey ammar ju så mycket som hon alltid gjort än..ca 4 ggr natt. och går upp så himla tidigt. Med så lite och dålig sömn har jag ooftast ont i huvudet. Då hjälper både kaffe och socker. . Men smal blir man inte på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0