Busungar

Våra tjejer är ju minst sagt fulla av energi och spring i benen. Aktiva är ett snällt ord för att beskriva dem. Fulla av bus är ett annat. Kan nog inte räkna hur många bus de hinner med per dag.. idag har det endast varit att tömma de flesta skåp och lådor med kläder. Tandkrämstub som blivit ut kletad, målat och skrivit med både pennor och läppstift. Pixie vet mycke väl att sånt är fel. Men hon passar på att göra sånt igen för o skylla på Zoey. Att de verkligen inte kan leka själva och klättrar överallt gör ju inte dagarna lugnare. Idag har Zoey haft en väldigt dålig dag då bara gnäll och famn dugit. Har verkligen inte orkat gå och plocka uppöverallt idag. Så får göra de när de somnar. Z har slutat sova tidigt och somnar oftast nån timme innan mig bara. 
 
Att man kan bli så skogstokig på några man älskar så otroligt högt. Men vissa dar lyckas de verkligen köra slut på sin mamma. Eftersom Emil är iväg endel o tränar så känner man sig extra trött, när man är själv mycket. 
 
Men hade så tråkigt idag när de var på dagis. Och blev så glad när jag fick hämta mina små. Pixie kläcker ut sig så roliga saker. Skulle inte klara mig utan mina busungar. Hade vi fått lugna barn så hade vi säkert haft tråkigt. Nu har vi ju fullt upp hela tiden. minst sagt. Tror Alv kommer göra dem gott att få ut sin energi:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0