fråga..

Idag sov Zoey till 4:15 med ett uppvak. Skönt! 
 
Tänkte ställa en privat fråga.. men sen Zoey sluta amma där efter jul. Så mår jag så dåligt innan mens. Redan vid ägglossning så svullnar magen upp. Mitt humör blir sämre och jag får verkligen anstränga mig. Sen en vecka innan så är jag jätte svullen, huvudvärk, feberkänsla, ont i kroppen och väldigt känslig och så orkeslös. Detta tar ju jätte mycket på mig. För två veckor orkar jag motionera ordentlig,  äter mindre onyttigt och känner mig gladare. De andra två veckorna är jag inte alls så pigg och bara går och väntar på att få må som vanligt. Har sökt på det och verkar vara väldigt vanligt. Pms är det som benämns. Tänkte höra om någon känner igen sig och har något tips? Har inget prevetivmedel och funderar på om det kan hjälpa? Men de gånger jag haft det har jag mått jätte dåligt, så verkar känslig för det med. Men man har ju inte testat så många olika. Tacksam för svar..för så här har jag aldrig haft det tidigare. 

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag skulle boka tid hos kvinnohälsa o fråga om preventivmedel eller annan medicin som kan hjälpa. Hoppas du hittar nått! Kram

2014-04-02 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0