fredag

Min hjärna var helt enkelt inte med mig igår. Fick en fråga om att fika på bakfickan av Emils farmor. Efteråt skulle hon köra hem mig. Satte mig i bilen och vi börjar köra. När jag inser att väskan är kvar på fiket. Den låg kvar som tur var..
 
Vi spenderade tid på vc och apoteket igår. Var som jag misstänkte att Pixie behövde antibiotika. Med en lagom uttråkad Zoey och en jätte duktig Pixie, så gick vi och hämtade hem bilen. De fick varsin glass på vägen dit. 
 
Pixie var visst trött igår och somna redan 18:15 och ända till 06:40! Zoey tyckte det räckte med sömn mellan 20:10-04:30 men hon sover ju middag sen. 
 
Det står somsagt bakning på dagens planering. Bröd och knäckebröd. Min syster Lina kommer efter skolan och sover över. Hon önskade att vi skulle fixa dumlekakor ihop. Men annars ska vi ta en lugn dag hemma tills hon kommer. Så skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0