fredag.

Det är redan fredag igen. Ska det gå såhär fort kommer jag ju snart vara 23! Och vad mycket det låter. Men det är ändå ett halvår kvar typ.
 
Arvid och Ullis kom strax innan tre igår. Pixie som slutat sova middag för länge sen, råka somna i soffan igår. Väckte henne efter en halvtimme och vad förvirrad hon blev. Men tror hon behövde det. Vi hadr hur mysigt dom helst igår. Gick till gästgivarhagen och kasta sten i vattnet. De åt middag här och var kvar när Emil åkte till träning. De badades, lektes och åt kvällsmat ihop. Tjejerna somna 20:15 och sov idag igen till 05:47:D 
 
Idag kommer min mor förbi. Var länge sen så ska bli kul. Hon passar tjejerna en timme. Så ska jag luncha med farmor och farfar på restaurang skolan. Vill ju se min syster Lina servera. Så får vi se om Elisabeth och Hampus kommer eller inte. Emil har match ikväll så vi hinner inte träffa honom så länge. Så ska bli skönt med helg sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0