god morgon.

God morgon. Jag är trött som vanligt innan dagen är igång ordentligt. Zoeys sömn är sådär igen sen ett par veckor. Nu vaknar hon runt 3 och vägrar somna om. Ligger och pillar i mitt hår och snurrar runt. För att ta en powernap runt 5 halv 6. Hon somnar senare på kvällen nu sen kl ställdes om, så hon förlorar ju sömn. Så sover hon middag 12:30-14.00 inte allt för länge liksom. Vill bara att hon börjar sova fram till 5-6 igen utan att vakna ett par timmar innan. . Men efter en kopp kaffe och frukost är man människa.
 
Igår tvingade jag iväg mig själv på vattengympa.Var så osugen..men efteråt var jag glad att jag och Ida åkte! Skönt att bli trött på ett bra vis och avsluta med bastu. Så då kan jag och min chokladkaka njuta efter att städningen är klar idag! 
 
Igår rensades förråden ut ordentligt. Vi la allt som Zoey kan växa i ordning. Sorterade ut de skor som såg fina och inte slitna ut. De andra la vi i en hög som gick till klädinsamling. Där hamnade en hel del kläder som är i dagisskick. Vi la sånt vi vill spara själva till tjejerna som minne och inte ge nån i lådor. Och sedan la vi sånt vi tänkt ge bort/låna ut i andra lådor. Har ju lite bebisar pågång i vår närhet, nu under året! Så mysigt:) vi har inte planerat nån trea än på ett tag. Så då känns det onödigt o spara allt. Bättre vi skaffar nytt när och om det blir dags liksom. Emil och Pixie åkte till tippen med lite annat och till klädinsamlingen igår. Så det blev gjort. Det vi ska låna ut till en ska lämnas i veckan. Skönt att rensa upp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0