igen.

Det gick bra igår. Var kul och känns som det kommer passa jätte bra. Mycke kundkontakt och det är ju jätte kul! Var bredare än jag trodde och mycke att lära och hålla koll på. Men skivade upp pålägg och tog kunder efter en timme. Så tror nog jag lär mig fort. Är ju alltid svårt innan man vet vart allt ska vara osv. Sen den tekniska biten genom dator och prismaskinen är svårast. Ska jobba idag med 14-20:15. Så då behöver barnen bara vara på dagis 3h för Emil hämtar ju. 
 
De var trötta efter dagen igår och somna tidigt. Zoey somna i min famn och då är hon trött! Men Pixie var nöjd över att få vara med på mellis. På fredag får de testa att vara med på frukosten. För då jobbar jag 7-14. Sen får jag hålla tummar och tår att de ringer in mig innan sommaren! För nu har jag ju snart gjort mina gå jämte pass.
 
Idag ska vi bara vara hemma och fixa innan jobb och dagis. Tänkte göra en köttfärslimpa eller biffar och koka potatis så det bara är att värma för dem. Ställa sig och börja med maten då för Emil så lär barnen vara för hungriga. De kan ju såklart göra nått snabbt annars. Men smidigast ändå och förbereda. Annars ska vi bara vara hemma. Och få besök av vår vän Anna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0