soligt

Idag har solen tittat fram. Skönt! Tog en promenad på fm med Ida. Sen fick jag en spontan klipptid för Anna hade fått avbok. Topparna klipptes lite.

Zoey hade somnat innan lunchen på dagis idag. Så hon vaknade lagom när jag kom. Vi gick hem och hon fick lunch. Sedan gjorde vi klart middagen, burritos. Smidigt så vi bara kunde stoppa dem i ugnen sedan. Var så fint väder så vi ville ut. Tog med barnen på en promenad upp till min mormor. Vi hade med oss en boll och barnen sprang runt och lekte ute. Skönt med trädgård, det saknar jag verkligen...

Ikväll hade Zoey svårt att komma till ro och somna. Vill så gärna att hon somnar i tid, då hon vaknar tidigt vilken tid hon än somnar. Pixie är likadan när det gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0