söndag.

http://www.youtube.com/watch?v=H6QVq7wGhy4   http://www.youtube.com/watch?v=0AhrRzTnb2U
 
Jag har nyss visat Pixie och Zoey lite låtar på youtube från Tomtélius orkester. Vi har nog aldrig tänkt på att nämna att hennes morfar och hans pappa Sven spelade förr. Hon har suttit och lyssnat lite nu. Och förundras över att morfar ser så ung och konstig ut. haha. Vart var du och jag då när han var i din ålder? jadu. Dessa frågor om livet har börjat bli så svåra. Men man gör sitt bästa för att besvara så gott man kan, till viss mån såklart. 
 
Igår var vi en tur på en traktor utställning med emils föräldrar och lillasyster. Vi fikade ihop och svärmor var kvar ett tag till. jag och hon gjorde om i Pixies rum. Tanken är att hon ska få ett skrivbord. Zoey ska ha en skolbänk som står hos pappa sen. Emil och Pixie var iväg och såg fotboll, så hon blev så glad när rummet var fixat sen. 
 
Idag ska vi till Horn för att fira Faster Ellen som blir 20. Så vi ska nog åka så småningom när Emil vaknat. Jag sov igår och han fick sova idag. Skönt at turas om på helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0