stolt

Idag på morgonen tog jag och Pixie cykeln till gnagardalen. Vi var där redan kl 9. Alla mina små syskon och mina föräldrar befann sig redan där. Båda mina bröder kör och det var Antons första tävling. Det är så nervöst och spännande när de kör!  Är så stolt över Pixie. Vi var där mellan 9-17 och hon var så duktig!! Husbilen har vi där så man kan gå in och äta och Pixie hade med sig en målarbok. Men hon har alltid tyckt om folkrace, så hon springer gärna runt och kollar när farbröderna meckar. och vi sitter och kollar såklart med. Men idag var det ganska kallt ute så vi varva med att värma oss i husbilen. Jag hade helt klart bästa folkrace sällskapet med mig <3! 
 
När vi cyklade upp till banan så började Pixie massera min rygg. Sen säger hon: blunda inte mamma bara, så vi kör i. Hon är för go! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0