golf

Idag kunde jag gå en promenad och det kändes ok i höften. Besöket igår hjälpte nog lite hos L-E. vi har haft sällskap av sebbe idag. Tanken var att bowla, men det var inte öppet. Så vi spelade minigolf och åt glass med barnen istället. 
 
Emil och sebbe är iväg för egentid i form av drickbart. Jag ska inte sticka under stolen med att jag är lite avis. Varit så sugen på att få gå ut hela sommaren. Går ut i regel 2ggr per år om det ens blivit så de senaste åren. Just för att jag längtar efter lite avkopplande ha roligt tid, så kryper det i hela kroppen av rastlöshet. Typ så man kan gråta av frustration. Inte för att jag inte trivs hemma. Men är mer att jag antingen är på jobbet eller hemma. Sällan det finns tid över för annan tid så ofta, typ träning för mig. Men så är det med oregelbundna arbetstider och en fotbollssambo.
Och sovande barn är inte mycket till sällskap..får väl lägga mig snart, så jag vaknar gladare imorgon!;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0