rolig dag!

Igår efter vi städat upp här hemma, så begav vi oss till alv. Och vilken rolig dag vi hade där. Vi sällskapade med Ida och Estelle. Tjejerna hade så kul och alla kom överrens hela dagen. Pixie älskar verkligen allsången. Sen gillar hon pippi och de rollfigurerna som tillhör henne. poliserna, och pruskiluskan känner igen henne nu. Så hon har haft turen att få sjunga några gånger på allsången. När vi kom igår sa pruskiluskan till henne: sitt långt ner på allsången. Sagt och gjort. Hon fick först sjunga i micken. Innan allsången börja så sa de hej och välkomna,  och hej Pixie. Hon fick sen följa med upp på scenen och sjunga med dem. Så stolt!! Blödig som jag är fick jag fixa till sminket efteråt. 
 
Vi fick sedan sällskap av barnens farmor och min syster lina. Det blev en hel dag på alv. Som avslutades med att vi alla möttes av middag hemma. lina stannade även över natten. Och ska göra det inatt med. Emil har match och jag jobbar em/kväll. Så snällt av henne att hjälpa oss. Jag har fått hosta och känns som jag börjar bli förkyld. Jag får inte bli sjuk. För ska lära mig ny avdelning på jobbet denna v! Då är det matservice som väntar, så kul. Och nästa v ska vi ta kassan istället. Skönt att jag får in timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0