söndag kväll.

Idag var en sån dag där båda barnen vakna alldeles för tidigt, och på helt fel sida. Tror våra grannar varit mindre glada då det verkigen har låtit här hemma. Zoey var nog övertrött för hon somna sen 10:15-12:45. Pixie och jag passade på att veckohandla ihop efter vi målat en stund. Idag har Pixie varit på barnkalas. Hon ville bli lämnad själv, så stor hon blivit! Vi andra åkte till min syster Anna och hälsade på under tiden. Tanken var att gå en promenad ikväll, men ligger i soffan med världens huvudvärk efter ett kraftigt migränanfall. Är nog dags att söka för det snart. Denna vecka har jag fått endast dagtid och ledig lör, sön! Vad jag längtar redan efter en familjehelg<3 så sugen på att testa nya leklandet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0