Spricker

Pixie: är du kär så du spricker? Eller det kan man ju inte, för man kan inte spricka. Men hon har ändå hittat rätt uttryck den lilla tösen. För kär så man nästan spricker kan man allt vara. Och älska varandra till himlen, tillbaka och sen till alla blommorna som vi brukar säga jag och Pixie.
 
Barnen var jätte duktiga igår vid lämningen. De var såklart lite griniga och trötta sen på em efter en lång dag med håll i gång. Men de verka ändå tycka det var kul med alla kompisar igen. Vi fick besök av kusin Vincent och Anna en sväng på kvällen, för de ville se kaninen. Idag börjar jag inte fören 3, så det blir inte nån längre stund på dagis idag. Utan vi myser hemma idag. Just nu har vi lite slappartid med tvn. Men vi får besök av mormor som med vill se kaninen sen. Och min vän Anna och hennes son Walter kommer senare och kollar. Så timmarna hemma lär bara springa iväg. 
 
Jag var ju hos naturläkaren I fredags, Tyvärr satt det massa så ska tillbaka redan nu på fredag. Men då får han nog bort det så jag kan motionera igen. Börjat läsa en del om Tommy Svensson, han skriver om kost och allt skit man bör undvika. Skulle gärna gå på en föreläsning för honom nån gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0