Tisdag.

Det blev aldrig något långvarit hemmamys igår. Vi hann att baka det vi tänkt. Sen skulle vi ta en promenad var tanken och avsluta med att köpa nya vitaminer till barnen. Men när jag klätt oss och hamnat i hallen så ringer jobbet. De behövde verkligen att jag kom in tidigare. Så istället för att börja kl 3 så började jag strax innan hav 12. Men Pixie hade ändå frågat om dagis och ville dit, för jobbar helgen denna vecka så blir bara dagis två dagar. för nu är vi lediga två dar på raken. Det var ordinarie igen vilket var skönt! förra veckan med bara vikarier gjorde att varje lämning var en ångest. Zoey blev hellt förstörd, då är det verkligen inte kul att gå ifrån.. Men igår så sträckte hon sig till fröken efter vi gosat. Så kändes mycket bättre! Det har även börjat två nya fröknar eftersom en har flyttat. 
 
Idag har vi lite vardagssysslor här hemma som måste fixas. Sen skulle vi få lite besök av Pernilla när hennes barn var på nya dagiset. Så dagen lär nog gå fort tills Emil kommer hem. Jag är inne på sista veckan på sommarschemat. Men ska få vara kvar på ICA , och lära mig lite nytt till gösten med. Så jag får ihop timmar. Skönt att slippa söka jobb! får bara hålla tummaran att det inte tar mer än ett år innan jag får nått fast.. 
 
Zoeys arga min. Ungen har ett minspel som heter duga. Det är så roligt och ibland får man hålla inne ett och annat skratt. Nu har prataet lossnat och hon pratar på som bara den, Även en till tand är påväg, så nu är det snart fullt med tänder. Galet vad fort tiden går. Hon fyller ju ändå två år i november! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0