tvättstugan

Igår tvättade vi hela dagen, vi passade maskinen så tvättkorgen blev tom. Det var allt för länge sen vi var hos min farmor och farfar. Så när vi nyss lagt i en maskin, åkte vi till storebro. De bor ju granne med en lekpark. Det passar ju tjejerna. Väl hemma fortsatte vi med vardagssysslor, dammsög och städade upp leksaker. Barnens farmor kom och vi bakade en kladdkaka. Så lediga dagen den flög fram!
 
Meningen var att lära mig kassan denna vecka. Dock behöver charken mig mer. Så vi skjuter på det. Så idag kör jag chark som vanligt istället. 
 
Fått en läkartid på måndag efter jobbet. Hoppas jag får hjälp, så jag kan få leva utan värk. Är ju inte så gammal. Vi lär ju inte kunna skaffa nån mer bebis om höften är dålig jämt..så jag är tacksam att vi fått två innan den krångla. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0