helgen.

Jag var i Göteborg med några från jobbet i lördags. Vi åt massa gott och drack massa gott till. Vi avslutade kvällen med att se jill jonsson. Väldigt rolig lördag! Igår längtade jag hem. Men vi var hemma till halv 3. Emil mötte upp mig och vi passade på att storhandla. Barnen var i storebror eftersom Emil tränat. Vi hämtade dem och åt mat där. Innan vi åkte hem svängde vi av hos min farmor och farfar. Pixie älskar frost så vi beställde biljetter till Disney om ice i Stockholm och tåg dit. Samtidigt får vi hälsa på Emils syster och sambo. Tror även pixie kommer uppskatta att få göra nått med bara mig och Emil själv, för de är barnvakt till Zoey under föreställningen. Ska bli så roligt! 
 
Nu börjar julen krypa fram. Älskar när man får sätta upp ljusstakar och göra hemmet extra mysigt med massa ljus. Barnen har längtat efter chokladkalender och har redan öppnat första luckan nu innan 7. När pixie var mindre gav vi paket. I år önskade hon chokladkalender, så får se om jag gör paket nästa år när Zoey är lite större med. I år tyckte hon paket var så kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0