inte som jag tänkt mig.

Denna morgon blev inte som tänkt. Fick kraftig synaura och sen kom migränanfallet, har receptfritt från apoteket. Men måste boka läkartid, för får migrän oftare nu. jätte jobbigt för det håller i sig så länge. Det har inte släppt än. Men är i bita ihop stadiet. Dock känns det som man blivit överkörd när huvudvärken efter flera timmar gett med sig. 
 
Mitt dåliga samvete över att det kom när barnen var med mig. Men pxie förstår och brukar vara så snäll. dock blev hon besviken när jag sa att jag inte kommer klara av sången..Sjukanmält mig för först gången idag. huvudvärken har inte gett med sig på tre timmar, så vågar inte chansa. har alltid tajmat in på min lediga dag innan annars.Pixies kompis och hennes mamma som vi skulle gått med, erbjöd att hämta henne. Så hon fick gå på sången ändå. Men samvetet mot Zoey finns ändå kvar. Så nu ska vi läsa böcker i soffan och vila samtidigt som vi myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0