måndag.

Efter en skön ledig helg ihop med familjen, så var det imorse dags för Emil att jobba några timmar. Jag byter av honom i eftermiddag. Han jobbar imorgon med, och jag med så då ska barnen till dagis. Annars har de haft lov sen den 19 dec och har det till den 8 jan. För då börjar Emil att jobba igen. jag är ledig ons-tors denna vecka. Älskar att vara ledig ihop med min fina familj. Nästa vecka tog även jag föräldraledigt nån dag, så jag jobbar endast två dagar den veckan. Sen blir det som vanligt igen. 
 
idag ska vi kolla på huset vi kollade på för två vekor sen igen. Det är något med det som gör att vi inte kan släppa det. Vi ska se om vi får samma känsla idag. Dock är det för dyrt för det skicket, är en hel del att göra med det. sånt som kostar mycket. men som sagt vi får se. Springer det iväg ännu mer så är det kanke inte värt det. Vi vill ju kunna göra saker och inte behöva kolla på vad saker kostar jämt mm. man vill ju kunna leva med. rättt hus kommer att komma, nån gång.
 
Jag hatar kylan. gillar verkligen inte att frysa. jag är jätte frusen av mig. och nu när det är så kallt så är det jätte jobbigt. sitter med min värmefilt om kvällarna. Hoppas vintern försvinner fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0