nyår.

Detta år har gått i rasande fart. Förutom att ha firat födelsedagar, en mysig jul, så har jag fått ett jobb. Vi har börjat leta hus och såklart njutit av vardagen. För även om guldkant är kul så är ändå vardagen ihop med familjen den bästa. Nästa år så hoppas jag på att få en fast anställning, köpa hus och börja träna. Sen små utflykter med familjen. Vilket vi startar det nya året med redan nästa vecka. Då vi åker till Stockholm för att gå på Disney om ice. Först och främst hoppas jag på god hälsa för alla nära och kära.
 
Efter dagens pannkaksfrukost tog jag en kort promenad med en saknad vän Anna. Min syster Anna och barnen kom för vi skulle åka snowracer med barnen. Zoey hann dock somna några minuter innan de kom. Så jag och Pixie följde med. Sen hängde de med oss hem för lunch. Jag och barnen tog sen en kort promenad med min vän hanna. Undertiden har vi haft ett långkok på. 
 
Dagens nyårsmiddag blev köttgryta, pressad potatis och stekt brysselkål, och en tomatsallad. Vegetarisk gryta till mig. Efterrätt blev bananglass och bär med nobless till. Bananglass är jätte enkelt! Mixa frusna bananer med lite kakao och lite mandelmjölk. Ät direkt. Vi firar nyår hemma med familjen, mjukiskläder och film. Vi tackade nej till middagsförfrågningar i år. Vi kände för att bara vara vi och ta det lugnt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0