4 år!!

Idag fyller vår äldsta skatt 4 år! Tänk att jag fått vara mamma till finaste Pixie så länge. Tiden rusar verkligen fram. Minns dagen jag plussade, första fjärilsrörelsen, sparkarna i magen. När jag krystade ut finaste tösen och fick möta hennes blick för första gången. Jag älskade henne i magen redan mer än man kan förstå. Men det är inget mot nu. Hon är mitt allt. Hon och Zoey är det finaste underbaraste jag har. Att få följa deras utveckling är en gåva. Så idag ägnar vi dagen till öppethus firande! massa god fika och paket väntar under dagen.

Zoey vakna halv 9 och pixie runt 10 men hon somna om i vår säng. Dock blev kl 12 innan Zoey sov lugnt och jag kunde få sova. Lagom mör i huvudet när hon vakna 5 idag. Önskar att förkylningen går över så hon kan sova igen. Så synd om henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0