bvc.

Idag var det dags för 4årskontroll. Pixie har växt om en meter med hela 3cm. Stor tjej! Syntestet klara hon galant. Med oss fick vi ett presentkort att hämta ut en bok på bibblan. Nostalgi att hon fick en likadan bok som jag fick i den åldern! Var ju ändå typ 18år sen jag var 4!

Sylvia hälsade sedan på för att fira Pixie. Välbehövligt att ses <3

klockan 7:00 idag var bordet dukat med prinsessmuggar och tallrikar. Alla godispåsar fixade Pixie själv. Så man kan väl säga att hon ser fram emot barnkalaset imorgon! 7stycken barn kommer och även en hög med föräldrar. Så fullt hus ett par timmar;)

Ska rulla klart alla chokladbollar. Gjorde bara receptet gånger tre..sen ska maränger bakas. Får se om jag orkar ikväll eller om vi gör det imorgon innan de kommer vid 12. Dock känner jag att jag inte orkar baka resten till söndag...så köpte kakor och bullar..Tårtan som ska va en hello Kitty är beställd av Emils farmor. Brukar alltid baka så skäms nästan när det serveras köpt fika. Där får jag jobba med mig själv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0