Feb. 13, 2014

Zoey har aldrig sovit en hel natt i egen säng. Fören inatt! mellan 19-5 sov hon utan att ens vakna (!). Jag som släkte kl 22 igår sov och vakna bara en gång när Emil gick med Pixie till på toan. Skönt måste jag säga. Hoppas det händer igen snart och att Pixie snart låter Emil sova i vårt sovrum istället för hennes.

Fördelen med att vakna runt 5 jämt, allra senast 6 nån gång. Är att mina vardagssysslor blir gjorda tidigt. kl 8 har jag redan hunnit med att dammsuga, torka ytor, diska och vika in all ren tvätt. Så har ju bara att moppa golven kvar på fm. Då har jag tid för vänner ibland, vi leker hela tiden här hemma ihop och när det är dags för lunch och middag är barnen med och hjälper. Får massa tid över till annat som är roligare än att städa helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0