First hotel

I lördags åkte vi med barnen till Horn. För att sedan fortsätta mot Linköping. Vi gick i affärer vid både ikano och inne i stan och åt god lunch. Unnade oss en påse godis och lite god dricka. För att sedan åka vidare mot hotellet. Det var en julklapp till min kära från mig. Egentid som är uppskattat. Kändes lite lyxigt att ha barnvakt igen, vi hade det ju ändå i januari. 
 
God mat på Hamlet på kvällen. Väldigt gott och trevligt. Och tid för avkopping på hotellet bjöd denna helg på. Sedan en super frukost. Tack min älskling för kvalitétid. Och tack farmor och farfar för barnvakten. Idag har jag ny energi. 
 
Nu är vi inne i sista veckan innan Zoey börjar dagis. Samtidigt har jag slagit vad med mig själv...godis/fika förbud till den 24 mars. Vägt mig och ska heller inte väga mig igen fören då, för att se om jag går ner nått. 2-3 kg önskar jag bli av med till sommaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0