myror inne?!

Vi ser sen nån vecka tillbaka ett pqr myror varje dag här inne..Elak kanske? men jag spolar ner dem i toaletten..Men ändå ser vi nya. Slöa är dem dock. Beror det på att de nya grannarna under renoverar och att de vaknat. Ingen aning iallafall. Men ogillar det gör jag. Liksom kommer det krylla av myror här i sommar?!

Efter några panodil är jag på fötter igen. Allt för mycke småätande och nån kopp choklad och kaffe..Ja så går det när minstingen sover över två timmar! Man äter i tristess..hihi.

Men nu ska vi klä oss och hämta hem Pixie. Ta en runda till apoteket med.

Saknar Emil massa. Konstigt att man saknar varje dag. Trots att man bor ihop och ses varje dag. Men blir liksom inte mätt, vill hela tiden ha mer av hans sällskap. Och tur är väl det:) för i höst har det redan gått 6 år och det känns verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Moll

Hej. Jag kikar in här på din blogg ibland. Myrorna hade vi oxå när vi bodde i lägenheten. De bodde under tröskeln in mot köket, eller det var där vi såg dem iaf. Kolla där o ring herr hyresvärd om medel mot dem eller anticimex. Mvh Rebecca

2014-02-05 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0