onsdag.

Idag åkte jag och Zoey till min kusin Maria på fm. Pixie fick gå till dagis. Första gången på länge. Hon ville hinna gå nån dag innan det blir lov nästa vecka. Så hon får gå sista dagen imorgon. Hon har mått bra idag. Förkyld men det är ju nästan alla nu.

På em tog jag och Pixie en långpromenad medan de andra var hemma och myste. Så jag kunde unna mig både en skål glass och kexchoklad nu framför tvn.

Den 3mars börjar inskolningen för Zoey. Min lilla sköna böna är redan 15mån och ska snart bli en dagistjej.. Känns nog mest i mitt hjärta! Idag när vi lämna Pixie rusa Zoey in och ville leka. Hon blev besviken när hon fick gå hem igen. Så jag antar att hon är redo och kommer tycka det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0