Ryttarrundan.

Imorse tog jag och gick ryttarrundan. Jag och Zoey mötte upp Ida och Estelle när vi lämnat Pixie. Gillar den rundan, dels för att det finns lite och kolla på för barnen. Och för att den ändå tar en timme så man vet att man går en bit. Zoey sov endast 30 min..hon som brukar sova minst 1 1/2 timme ofast 2 på fm. Men hon somnar antagligen i bilen i em. Jag och barnen ska till horn efter dagis. Emils farmor har lite gäster och vi ska dit och hälsa på en stund.
 
Längtar nått oehört till ALV! Vi häänger ju där så mycke vi bara kan jämt..Flera dar i veckan i vanligtvis under hela deras öppna tid. Även när de endast har öppet i lekparken på hösten och marknaden mm. Pixie är helt frälst i den parken och vill dit jämt. Zoey var ju inte så stor förra året, så hon hängde ju mest med bara. Men denna sommar lär hon bli lika glad över att gå dit som sin syster! Längtar lika mycket jag. Världens bästa park. Är därför jag inte vill flytta från staden, tänk vad tråkigt att inte kunna gå dit både snabba besök, längre och heldagar lite när som!? Utan att behöva planera och åka. Men sen så längar vi till maj, för då kommer min väns bebis ut. Åh! Bebisgos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0