simma lugnt.

Idag har vi inte gjort nått direkt. Pixie var en stund på dagis, hämta hem en inte allt för glad tjej. Hon har börjat gnälla om att jag kommer allt för tidigt. De varvar alltid ner där efter lunch. Då brukar jag komma mitt i nån ny lek eler liknande. Men kul att hon trivs! Tror dagis är viktigt i lagom mängd. Just för att träffa andra barn och vuxna förutom föräldrarna. Och förbereda sig inför skolan. Just att klara av situationer utan föräldrarna bakom ryggen.

mamma var förbi en snabbis i em. Annars har vi mest strosat runt hemma idag. Åkte med pernilla och simma. Men blev endast 20min...Känner av förkylningen väldigt mycket och känner mig matt. Men skönt att komma ifrån en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0