starbar

Har ni inte testat en starbar..då måste ni! så hinla god choklad om man gillar jordnötssmör. Får bara inse att jag är en sockerråtta...som måste fika o äta sånt..så ska ni få slippa mitt tjat om att bli nyttig för o gå ner nått kg eller två. Det kan nog inte hända än..men nån gång. närmare bikini tiden;) kanske.

Hur eller hur slog det mig idag att jag är nervös o har smått panik över att detta är sista månaden som mammaledig!! fan. trivs så jäkla bra hemma med barnen. Men kommer trivas med o jobba med. bara man är ledig ibland så vi kan umgås. Fick sommarjobbet jag hoppades på!!! så skönt:D Snart kan man nog börja spara till hus! som jag längtar efter ett...hemnet är en sida jag drömmer mig bort på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0